Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

  • ۰
  • ۰

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری بانوان به حجاب و پوشش اسلامی علاقه‌مند شده‌اند اما بر اثر شبهات، هجمه تبلیغات و رسانه‌های بیگانه وضعیت حجاب در جامعه نامطلوب شده است.

ه گزارش مروارید بلاگ، آیت الله رضا استادی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بعد از نماز ظهر و عصر امروز در فاطمیه حضرت زهرا(س) به آثار و عواقب غیبت از منظر آیات و روایات اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مؤمنان که هنگام شنیدن این است که غیبت، ترک مجلس، رد و گوش ندادن به غیبت است.

  

آیت الله استادی بیان کرد: تمام یاران امام خمینی(ره) به این سیره امام راحل اعتراف دارند که ایشان همیشه نماز را اول وقت می‌خواندند، در حضور ایشان فردی جرأت غیبت کردن و بدگویی از دیگران را نداشت.

  

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) آمده است ترک غیبت از ده هزار رکعت مستحبی نزد من محبوبتر است، زیرا که فردی که مبتلا به غیبت است آثار و برکات نماز را از بین می برد.

  

وی با بیان این که مردم به انجام واجبات و ترک محرمات اهتمام جدی داشته باشند، گفت: متأسفانه برخی به مستحبات توجه ویژه دارند اما نسبت به انجام واجبات و ترک گناهان بی‌اهمیت هستند.

 

آیت الله استادی به مصداقهای غیبت در جامعه اشاره کرد و گفت: برخی در مجالس سخنان ضددینی یا علیه مراجع تقلید صحبت می کنند که این امر مصداق بارز غیبت است و مؤمنان باید این مجالس را ترک کنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: برخی در مجالس علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب انتقاد کرده و به گونهای وانمود می کنند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است و اوضاع روز به روز بدتر می شود، در حالی که مناسب است که مؤمنان در برابر این سخنان ایستادگی کنند و پاسخ آن‌ها با روش های صحیح بدهند.

 

آیت الله استادی بیان کرد: برخی‌ها از وضعیت بدحجابی جامعه گلایه می‌کنند و وضعیت حجاب را در زمان شاه بهتر از زمان حال بیان می کنند در حالی که در زمان رژیم پهلوی زنان با وضعیت بسیار نامناسبی در جامعه ظاهر میشدند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری بانوان به حجاب و پوشش اسلامی علاقه‌مند شده‌اند اما بر اثر شبهات، هجمه تبلیغات و رسانههای بیگانه وضعیت حجاب در جامعه نامطلوب شده است.
  • ۹۴/۰۴/۱۵
  • صابر جابری

نظرات (۱)

احسنت مطالب جالبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی