Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

Dlsvkhtgan the Imam Muhsin ibn Ali (AS)

  • ۰
  • ۰

در شبکه اجتماعی یکی از شهروندان بندرلنگه مطلبی را به شرح زیل به اشتراک گذاشت که لازم دونستیم در این سایت انتشار دهیم. جناب فرماندار محترم و مسئولین عزیز گشتی توی این شهر بزنید و از نزدیک مشکلات شهر را لمس کنید ببینید مردم چه گرفتاریهایی…

به گزارش مروارید بلاگ” در شبکه اجتماعی یکی از شهروندان بندرلنگه مطلبی را به شرح زیل به اشتراک گذاشت که لازم دونستیم در این سایت انتشار دهیم.

جناب فرماندار محترم و مسئولین عزیز گشتی توی این شهر بزنید و از نزدیک مشکلات شهر را لمس کنید ببینید مردم چه گرفتاریهایی میکشند چه کسی باید پاسخگوی مردم باشد بنده زمانی که می گویم  انبوهی از مشکلات در درون این شهر فراوان است این یکی از هزاران مشکلات این شهر است بیایید به داد مردم برسید مشکلات مردمی که هشت سال تمام؛ تمام داراییشان پای این منازل مسکونی ریخته اند و هنوز صاحب مسکن نشده اند باید کی به دادشون برسه !

باید به اصحاب رسانه گفت اگر میخواهید درد مردم را به گوش مسولین برسانید ای بهترین سوژه خبری است که اگرآن را بازتاب بدهید گره بزرگی ازمشکل بی برقی صاحبان این منازل را خواهید گشود آی وجدانهای بیدار؛ تاکی باید نسبت به حقوق مردم بی تفاوت شد .

من ازمسولین مربوطه تقاضا دارم از فردا این موضوع را پیگیری کنید برید از نزدیک برق این ساختمانهارا ببینید مردم برق ندارند ببینید چه بلایی سر مردم آوردند.

طفل معصوم چه گناهی کرده درشبانه روز ده ها ساعت با توی گرما جون بده ولی کسی به دادش نرسه  مسولین عزیز به این ماه مبارک قسمتون میدم هرچه سریعتر این مشکل را مرتفع کنید خیرین شهرستان اگر مشکل مالی است کمک کنید تامشکل برطرف شود بعضی ازمردم این منازل افطاری درگرما وسحری درتاریکی میخورند شایسته نیست ما زیر کولر و روشنایی افطار وسحری بخوریم و عده ای لقمه های افطاری وسحری را با عرق جببینشون قورت بدهند .

خواهش میکنم رسیدگی وکمک کنید

این تصاویر مربوط به مجتمع مسکونی دیانت واقع در پشت مجتمع زیتون جنب شهرک المهدی(عج) سپاه است :

  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • صابر جابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی